Wednesday, September 17, 2008

wat duit ngn myspace masyuk by azura

herm... memula skali...aku nk citer psal hal yg agak menarik minat aku sejak akhir² neh... tetibe aku rase nk jd JUTAWAN :)) tapi aku rase tu x mustahil kalo aku tol² nk jd jutawan nye...wehehehe

oleh tu, agak byk la juga site aku pegi meronda lam intenet neh... aku neh ske berangan tp juga seorg yg realistik.. takkn ar aku nk kaya lam sekelip mata :)) dunia neh bknnye cam citer aladin ngn jin die tuh.. uisy kalo ade da lame aku kaya :))

antara site yg aku reronda neh is Myspace Masyuk neh... aku memula nmpk perkataan tuh lam satu surat khabar tempatan... terus ar aku interested tp xde kesempatan nk usha page tuh.. last² aku trnmpk lagi iklan neh kt lam berita harian online ar...

Buat Duit Main Myspace

herm...brdasarkn pemerhatian aku n feedback² yg aku bace drpd page org² yg mnggunakan program neh.. ade yg puas ati... :) aku sndiri sbg user pn akhirnye dpt gak buat viral page aku sndiri... wehehehe..syabas²!! utk diri aku sndiri :p walopon pulangan die xde ar brjuta² tp agak memadai ar utk aku melayan karenah adik² aku yg ske minta duit aku utk beli brg utk diorg.. =.=''

tp aku x kesah sbb kt sape lagi aku akn gunakn duit aku tu kalo x kt family aku kn :p well, kalo korg interested nk wat income ngn hny mnghantar komen kt mmber² korg lam friendlist korg..x salah utk mncubakn? aku da try...so skrang neh, aku tgh tggu ia brbuah >:) so aku akn updatekn stiap pngalaman aku mmbuat natang neh >:) wahahaha

About the Author

nothin' much to say ^^ juz d fact i love myself..huhu

No comments: